ARTURO KANPION ABESBATZA

PAMPLONA/IRUÑA

Director | MIKEL LUMBRERAS

Currículum no facilitado.

"Arturo Kanpion Abesbatzaren ibilbidea 2004. urtean hasi zen, Iruñeko Txantrea auzoko Arturo Kanpion eskola publikoko hainbat gurasok sustatuta. Urteak joan urteak etorri, taldeak hainbat aldaketa izan ditu, zuzendaritzan zein kideen osaketan, baina hasieratik jarritako helburuei eutsi die: kideen aisialdia aberastea eta kultura sustatzea.

Abesbatza, egun, 34 pertsonak osatzen dute eta Nafarroako Abesbatzen Elkarteko kidea da. Euskal Herrian eta kanpoan zabaldu du bere errepertorio zabala, non askotariko gai eta formako 90tik gorako obra polifoniko biltzen diren. Mikel Lumbreras Etxeberria da zuzendaritza artistikoaren arduraduna. Musikaren bidez munduko hizkuntza askotara hurbildu garen arren, gure hizkuntzak diren euskara eta gaztelania dira abesbatzaren errepertorioaren oinarria."

El coro Arturo Kanpion Abesbatza, comenzó su andadura a principios de 2004, impulsado por padres y madres del colegio público “Arturo Kanpion” del barrio de la Txantrea de Iruña, con carácter totalmente autónomo. A pesar de renovarse constantemente en cuanto a dirección y componentes se refiere, el coro tiene claro su objetivo de desarrollar una actividad lúdica y de promoción cultural.

El coro está integrado en la Federación de Coros de Navarra y actualmente está compuesto por 34 personas que han actuado en numerosos lugares dentro y fuera de Euskal Herria, dando a conocer en su amplio repertorio con más de 90 obras, de música polifónica en temas y formatos variados. Las labores de dirección artística están a cargo de nuestro director Mikel Lumbreras Etxeberria. En cuanto al idioma, nuestro canto es universal aunque mantenemos nuestras lenguas (Euskera y Castellano) como base de nuestro repertorio.

Localidad | PAMPLONA/IRUÑA

ARTURO KANPION ABESBATZA