Director | EVA LEATXE BEORTEGI

HISTORIA

San Migel Txiki abesbatza 1987. urtean sortu zen Agoizko eskolan kantuarekiko zaletasuna bultzatzeko asmoz. Eskolako jarduerak, jaialdiak, gabon kanta lehiaketak eta Nafarroako hainbat herritan emandako kontzertuak izan dira abesbatzaren lanaren lekuko.
Abesbatzak herriko zenbait elizkizunetan ere parte hartzen du, Jaunartzetan eta Errege egunean esate baterako.
A kapela abesteaz gainera orkestraz lagunduta ere esperientzia politak izan ditu, Pablo Sarasate orkestrarekin (Jesusen zazpi hitzak gurutzean) eta Euskadiko orkestrarekin (Jimmy Potxolo kantata) hain zuzen ere.
Eta duela urte batzuk hona, klasiko bihurtu den gabonetako kontzertua eskaintzen du Agoizko Mariano Gartzia bandarekin batera.
Zuzendaritza lanetan Eva Leatxe Beortegi dugu.

El coro San Miguel Txiki surgió en la escuela de Aoiz en el año 1987 con la intención de impulsar el canto coral. Las actuaciones en festivales, en las diversas actividades de la escuela, los concursos de villancicos por Navidad, los conciertos por la geografía navarra... son testigos del hacer del coro.
También participa con la parroquia en diversas celebracoines, como en las Comuniones y la misa del día de Reyes.
Además de las actividades mencionadas, normalmente a capela, el coro ha tenido experiencias interesantes con la antigua Orquesta Pablo Sarasate y con la Orquesta Sinfónica de Euskadi, interpretando las Siete Palabras de Cristo en la Cruz y la cantata Jimmy Potxolo respectivamente.
Desde hace unos años participa con la banda de música Mariano García de Aoiz en el concierto de Navidad, una cita obligada en el calendario.
Dirige el coro Eva Leatxe Beortegi.

.

Localidad | AGOITZ / AOIZ

San Miguel Txiki
Nombre de contacto: Eva leatxe Beortegi.
Dirección: Irigarai auzoa
C.P.31430 Aoiz/Agoitz